torsdag 30 juli 2009

Inte så spännande lunch

Sorry, men jag har ingen spännande överraskning att bjuda på. Till lunch blev det rester från gårdagens middag, alltså halloumi, gurka, sallad och keso (istället för turkisk yoghurt). Det är som sagt inte så spännande, men däremot väldigt gott (enligt mig, då).

Ok, jag kanske inbillar mig (till de som vill missuppfatta: jag inbillar mig nog!), men mina tänder känns renare och vitare efter de här dagarna. Som om den där beläggningen som kan vara på tänderna har försvunnit. Märkligt. Kan det ens vara så? Jag har visserligen läst om folk som har blivit av med sin beläggning på tungan (eww!). Vad som än är orsaken tackar jag och tar emot!

David verkar ha smittat mig med sitt halsont, så under förmiddagen har jag knarkat te med lite grädde i (eller nej. jag drack faktiskt bara två koppar!). Gott och lenande! (även om man kan sakna sin honung när man har ont i halsen)

Mer plugg. Och städning. Usch.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar