tisdag 28 juli 2009

Sen lunch

Eftersom jag har haft ont i magen glömde jag nästan bort att göra lunch. Till slut blev det i alla fall av. Stekta quornfiléer och stuvad broccoli. Mycket gott! Quornfiléerna kryddades bara med lite av kryddblandningen "Garlic & Pepper". I stuvningen (som snarare blev en sås) hade jag broccoli, hälften grädde, hälften standardmjölk, salt, peppar, gurkmeja och vitlök. God mat som mättar!


Tråkigt bara att jag fortfarande mår dåligt. David mår bra av någon anledning. Vi äter visserligen inte exakt samma mat. "Tyvärr" äter han fisk och skaldjur och därför äter han en del sånt, vilket jag alltså inte gör. Med andra ord kommer ni aldrig få se några fisk- eller skaldjursrecept här. Då har ni kommit fel.

Tillbaka till pluggandet!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar