tisdag 28 juli 2009

Oops?

Ok. Det här blir pinsamt. Jag föll för frestelsen. Igen! Nu får jag ge mig! Den här gången blev det något bättre än mörk choklad i alla fall (tror jag?). Jag tinade lite hallon och några få jordgubbar (4-5 stycken) och åt tillsammans med vispad grädde (plus lite vaniljpulver, men det smakade inte så mycket mer ändå). Det var verkligen utsökt! Delicious! Jag trodde att jag skulle dö, så gott var det! Man "får" äta bär, men man ska helst inte äta för mycket av det, eftersom de ändå innehåller lite kolhydrater. Bär är som tidigare nämnt lite bättre än frukt i alla fall. Jag är mest rädd att jag kommer ha ett återkommande sug efter kolhydrater om jag fortsätter såhär. Suck!

/H (den dåliga)

2 kommentarer:

  1. Du är inte dålig. du är jättestark! jag mölade just i mig en stor tallrik ljus pasta med massa smör och ost. DET är dåligt!

    SvaraRadera
  2. Men gott! ;) Jag vet hur det är. Jag är likadan, egentligen (mycket värre antagligen!). Jag försöker bara att komma bort ifrån mitt hemska kolhydratssug och det är ju inte helt lätt. Tack för ditt stöd! :)

    SvaraRadera