tisdag 11 augusti 2009

Aj

Jag har haft en dålig magdag idag. Jag tänker inte gå in på några detaljer, för jag misstänker att ingen vill höra om mina "bowel movements". Undrar om det beror på gårdagens märkliga matdag? Hm. För mycket mjölkprodukter, kanske? Jag har ingen aning. Min mage har haft ett eget liv ganska länge.

Idag har jag varit sådär tråkig igen. Eftersom vi hade ingredienserna hemma fixade David broccoligratäng och halloumi till lunch. Tråkigt med samma kanske, men det är himla gott! (dock inte lika gott som den där underbara tacogratängen. det blir nog repris till helgen!)

Nej, kära människor, nu har jag inget mer superintressant att berätta (för alla måste tycka att mina magproblem är superintressanta, oh yes!). Vi hörs kanske imorgon!

/H

2 kommentarer:

  1. Hoppas att magen bättrar sig! Många är ju lite känsliga mot laktos utan att veta om det; om man då äter väldigt mycket mjölkprodukter kanske magen protesterar lite?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har tänkt att det kanske är därför. Jag vet att jag inte är laktosintolerant, men man kan ju fortfarande vara lite känslig mot det. Tack för omtanken! :)

    SvaraRadera