söndag 9 augusti 2009

Märklig våg

Nej, hörrni. Jag vet inte om jag litar på den nya vågen. Imorse provade jag att väga mig ett par gånger och med tanke på att fettandelen plötsligt var 38,5% istället för 48,5% som vågen visade igår vet jag inte vad jag ska tro. Dessutom gick jag visst upp och ner några hekto inom loppet av några minuter. Nej, jag litar inte på den nya vågen. Den gamla kan visserligen bara säga hur många kilo jag väger, men den ändrar inte åsikt stup i kvarten. Jag håller mig nog till den!

/H

4 kommentarer:

  1. Vi har en liknande våg som beter sig lika skumt. Vi brukar använda oss av medelvärdet efter tre försök, haha :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det kanske är så man måste göra? ;P

    SvaraRadera
  3. Konstigt att du har hög fettprocent när du äter efter den där vrickade fettdieten.. kika in på min blogg så kan du läsa riktiga hälsotips och få tips på nyttig vegankost istället..

    SvaraRadera
  4. Fast jag tror knappast att min höga fettprocent beror på två veckors LCHF-mat. Det tog nog lite längre tid än så. Och jag ska minska min fettprocent. Med LCHF. Sådetså!

    SvaraRadera