lördag 1 augusti 2009

Det går kanske åt rätt håll

Både i förrigår och igår gick jag upp ett hekto per dag. Idag gick jag ner lite igen, men jag tänkte vänta tills måndag innan jag säger hur mycket jag har gått ner. För vem vet, det kanske hinner ändras radikalt innan dess. Upp eller ner, vem vet? Jag kan däremot säga att ifall det går i den här takten varje vecka så kommer det här gå snabbt! Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär.

Min nya favoritfrukost är utan tvekan turkisk yoghurt, grädde, vaniljpulver, kanel och bär (oftast hallon och jordgubbar). Jag är medveten om att jag äter lite för mycket bär, men det kanske är de som får mig att orka kämpa vidare.

Nu ska vi strax gå och handla lite innan middagen. Det verkar bli broccoligratäng med stekt halloumi. Jag tror att det blir lyckat!

Idag (lördag!) ska jag nog unna mig något lite mer kolhydratrikt än jag numera "brukar" äta. Kanske lite mörk choklad. David ska antagligen göra ischoklad.

Förresten är min mage inte sådär hemskt uppsvälld längre. Det känns bra!

Later!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar