onsdag 26 augusti 2009

Idag är jag tråkig

Ni får ursäkta, men jag har inget intressant att dela med mig av idag. Jag har ju bara käkat rester till lunch! Det brukar vara det som är grejen när jag inte uppdaterar; jag har helt enkelt inte ätit något nytt och spännande. Imorgon tänkte jag nog försöka mig på en gratäng med squash och aubergine. Vi får se hur det går.

Jag har varit lite dålig idag. Jag har ätit min lilla yoghurtblandning två gånger, en gång till frukost och en gång till kvällsmat. Jag vet att jag går snabbare ner i vikt om jag äter till exempel ägg, därför borde jag bara äta det högst en gång per dag, gärna mindre, men jag tycker att det är så gott med yoghurt (självklart älskar jag det man ska äta minst av). Imorgon får jag helt enkelt äta lite ägg. Det är ju snart måndag (domedagen) igen.

Vi hörs förhoppningsvis imorgon!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Stekta ägg med ost på, I tell you! =)

    SvaraRadera
  2. Nämen nu är jag ju helt äcklad av ägg! :P Men så fort jag inte är det ska jag prova, jag lovar! (om jag fortfarande håller på med LCHF då, haha!)

    SvaraRadera